Bu sayfada yazılanlar işinize yaramadı mı?
O halde sizi İletişim sayfamıza yönlendirelim. Siz değerli müşterilerimize yardımcı olmak için 7/24 destek vermekteyiz.
Sık Sorulan Sorular sayfamızda bazı merak ettiklerinize cevap bulabilirsiniz. (Ör: Firmanıza nasıl ulaşabilirim?)
0 (262) 414 56 56’yı arayarak Müşteri Hizmetleri birimimize ulaşabilirsiniz, hatta beklemek istemediğiniz durumlarda bize çağrı bırakabilirsiniz, müşteri temsilcilerimiz olabilecek en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaklardır.
Sistemimizin işleyişi üretim yerimizin işleyişine göre farklılıklar göstermektedir ve ayrı bir denetim merkezine bağlı yürütülmektedir. Bu sebeple web sitemizden verdiğiniz siparişlerle ilgili mağazalarımızdan maalesef yardımcı olamamaktayız. 0 (262) 414 56 56 numaralı Müşteri Hizmetleri birimimizi arayarak müşteri temsilcilerimizle görüşebilirsiniz.
Konuyla ilgili info@asilsanmuhendislik.com.tr adresine e-mail hesabınızdan isteğinizi açıklayan bir e-mail göndererek destek alabilirsiniz.
Bizimle yazılı olarak https://www.asilsanmuhendislik.com.tr’deki üyeliğiniz içerisindeki “İletişim” alanından mesaj yoluyla, Sosyal medya hesaplarımızdan DM yoluyla, info@asilsanmuhendislik.com.tr e-mail hesabımıza e-mail göndererek iletişim kurabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra bulunduğunuz şehre ve ilçeye göre imalattan sonra 2-7 gün içerisinde dağıtım yapılmaktadır. Aksaklık yaşamanız durumunda nakliye-kargo takip numaranız ile durumu mail yoluyla yazılı ve sesli iletişim kanallarımızdan firmamıza iletebilirsiniz. Teslimat sürecinde adresinizde bulunmanız önemlidir.
Whatsapp hattımızdan 24 saat içerisinde tarafınıza dönüş yapılmaktadır. Size daha hızlı dönüş yapılabilmesi için lütfen mesajınızı bir defada yazıp bizden dönüş bekleyiniz, tarafımızdan yanıtlanmadan arka arkaya yazdığınız iletilerde mesaj sıranız değişmekte ve bu durum geç görülmesine sebebiyet vermektedir.
Siparişinizi verdikten sonra kargo – nakliye ücretiniz teklif formundaki maddelere göre belirlenmektedir.
Sipariş ya da ürün bazında iptal işlemi site üzerinden tarafınızca yapılamamaktadır. İptal talebinizi yazılı veya sesli iletişim kanallarından sipariş numaranızı da belirterek tarafımıza açık şekilde bayan etmeniz yeterli olacaktır. Siparişinizdeki ürünlerde de ürün bazında eksiltme veya ilave yapabilmekteyiz.
Web sitemizde üst kısımda bulunan ‘Products’ butonundan ilgili alana geçerek inceleyebilir ya da site arama çubuğuna ürün adı veya kodu gibi bilgileri yazarak ilgili ürüne ulaşabilirsiniz. Aradığınız ürün sonuçlarda çıkmıyorsa ürünün sitemizde satışı olmayabilir.
Talebinizi müşteri temsilcilerimize yazılı ve sesli iletişim kanallarından ileterek üye kaydınızın silinmesini talep edebilirsiniz.
O halde sizi İletişim sayfamıza yönlendirelim. Siz değerli müşterilerimize yardımcı olmak için 7/24 destek vermekteyiz.